1 Ağustos 2011 Pazartesi

Allah Yolladi

Caminin bitisiginde atolyemiz var efendim bizim cocuklarin model ucak yapip ve hepimizin takildigi bir atolye. Bu aksam orda otururken teravi namazi vakti; icerisi nasil dolu, nasil sesli. Hoca surekli ayni seyleri ara ara tekrarliyor; surekli bir dejavu durumuyla karsi karsiya kaliyorsunuz. Yanlis anlamayin ben inancli birisi degilim ama asla alay etmek icin soylemiyorum bunlari! Aklima geldi birden; yanimda Yigit yeni aldigi arazi tipi model arabasini topluyor ben de onu izlerken soyle dedim aniden "Dusunsene yigit camiye girip soyle diyorsun, selamun aleykum namazinizi boldum ama beni allah yolladi yukardan, cocuk uyuyormus ta acaba biraz sessiz olabilir misiniz diye soruyor? Nasil tepki verirler lan? " Sonra cok gulduk biz. Bu da bir anektod iste :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder