18 Temmuz 2013 Perşembe

Nerdesin lan sen kavat diyenleri duyabiliyor gibiyim

Nerdesin lan sen kavat diyenleri duyabiliyor gibiyim.evet ben de sizi çok özledim :D

piyuuuv amma çok olmuş yazmayalı,çekmeyeli,konuşmayalı,kısacası bir şeyler paylaşmayalı. ama bomba gibi bir dönüş yapıyorum haberiniz olsun şimdiden ahzırlayın kendinizi :D şimdilik parça parça bu kaadr geçen süreden şeyler paylaşıcam ondan sonra imkan buldukça günlük paylaşımlarda bulunucam efenim.


ortalarda görünmediğim onca süre içinde öncelikle bol bol mangal yapıp barbarlığımı bir nebze körelttim



sonra bol bol şaraba ve deniz kenarlarına vurdum kendimi.

alttaki araba rally arabası olduğunu iddaa ediyordu bana, yanında anadol rally team yazıyordu çünkü :D




solu gırgıra aldık biraz. almaya da devam ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder