13 Şubat 2011 Pazar

Benimde Efendi Gibi Bir Fotom Olsa!!!!

Yav arkadas, yalvariyorum; sevabina, fotograf cekmesini bilen birisi ciksin, gelsin, fotograflarimi ceksin. Ben milleti cekiyorum ne guzel ama; benim hic guzel fotografim yok. Ben de istiyorum boy boy fotograflarim olsun. Yok arkadas, yok, yok, yok. Cocukluk fotografim bile yok dogru duzgun. Sunnet fotograflarimiz bile yanmis, bu kadar mi sanssiz olunur. Hatta sunnetimde herkes zehirlenmis tavuktan; imam bile ehehehe. Bi bana bir sey olmamis, nasil olur hala cozemedim, kansizligimdan olsa gerek ehehe. Tipe bak! Fotograflarimi cekecek birisini ariyorum, nolur lan, yalvartmayin koca adami. Bayan olursa daha bi sevinirim, cunku onlar daha ozverili  oluyor bu konuda, bir de daha gec sikiliyorlar erkeklere oranla.(yalana bak yalana, ne yavsagim ya avrat olsun salca olurum diyemiyorum. dedim mi lan yoksa O_o)

2 yorum:

  1. yabırakaaalllaaaşkına!

    =)

    YanıtlaSil
  2. missND hanım kızım; bu cümleyle ne demek istediğinizi tam anlayamadım! Hatta; bence siz de anlamadınız!

    YanıtlaSil