16 Aralık 2010 Perşembe

beni benden alan bakislar......

Bu fotografi bu yaz (2010) cektim. inanin cektigim gunden beri muhakkak hergun bir kac kere dalar giderim bu kizin gozlerine. yer diyarbakir; bildiginiz koy yeri -bilmiyorum kacinizin koy gormuslugu var- hep sunu soruyorum kendime o bakislar acaba neyi ifade ediyor, hangi ruh haliyle bakiyordu o kizil sacli mavi gozlu kiz cocugu ? tahminler yuruturum hala ama asla bilemeyecegim gercegi. o kirli suratiyla bu kadar temiz nasil bakabilirdu ki ustelik olmek uzere olan babasi ayni odada yerde yatarken ve insanlar etrafinda gozyasi dokerken. nasil boyle temiz bakabiliyorsun demeyi o kadar cok istedim ki ama cevap alamayacagimi da biliyordum cunku tek kelime turkce bilmiyordu zaten matem yerinde sorsam agzimi kirarlardi ben de boyle bakardim heralde. su cocuklara bayiliyorum en tatlisindan en yaramazina. ulan azini kirasim geliyo sevgiden bazen (hayvanliktan da olabilir) simdi aklima geldi alta sicmak ne garip lan valla oldugum yere sicasim geldi nihihi. ha bu arada fotografin orjinalini gormek isterseniz ahanda linki burda http://kellamba.deviantart.com/ sevabina bi bakin yoksa vanli muslumle ajdari evinize yollarim.yakinda diger fotograflarimi da eklerim heralde(ehehe boyle de kansizimdir iste) saglicakla kalin simdilik. bir de  " bu da mi gol degil sayin hakim" diyesim geldi son olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder