25 Aralık 2010 Cumartesi

Tuzla Guzel Yer

 tuzlayi seviyorum; yok hani surekli yasadigim yer oldugundan degil tabiki de. ben gercekten cok seviyorum. denizin o tuzlu kokusunu surekli burnunuzda, o meltemli esintisini ensenizde her daim hissedebiliyorsunuz cunku. buranin yerlisi de tuhaftir biraz (iyi anlamda tabi) bayilirlar icmeye. keyif adamidirlar. hani onunden rakisini, salatasini, baligini, mezesini eksik etme senden krali yoktur su tuzlada. gecen gun hazir hava da cok guzelken bi turlayayim dedim sahili. makinam da yanimdaydi -sagolsun hic yalniz birakmaz beni-  
 iste o esnada bu amcalara rastladim. allah sofrayi kurmuslar, raki kadehlerde icime hazir, meze, salata, balik hepsi tamam.birde muhabbet dillerinde. ben de yanlarina gidip fotograflarini cekmek istedigimi soyledim, sagolsunlar kirmadilar "tabi yavrum; buyur bi kadeh te sen kap" dediler. ulan nasil canim cekti o an ama nedense "sagolun afiyet olsun  calisirken icmiyorum" dedim (ulan duyan da mi6 ingiliz ajani gorevde sanir. hay aklima sicayim hahaha).biraz gunes, biraz fotograf, biraz muhabbet, biraz da ziyafet kisaca ozetlersek bu kadar sey iste mutluluk.
 bu arada tum yolculugum boyunca beni yalniz birakmayip, bana eslik eden, adini bilmedigim ama benim cilli adini taktigim dost canlisi arkadasima da cani gonulden tesekkur ederim.sagolsun varolsun; bol kemikli ve disi kopekli gunler dilerim kendisine.
 cilli oyle takip etti ki beni yorulda hayvan evladi  "ulan ustune mi bindin hayvanin" hayir yasliydi cunku. onun yaptigi bu iyilikler karsisinda tabi ki de ben de kayitsiz kalmayip tum sevgimi ve sefkatimi verdim ona. nasil oynastik, nasil oynadik anlat anlat bitiremem. bi de "ulan insanoglu kurmus sofrasini, senin neyin eksik, gel sana da kuralim bi sofra" diyerekten bir ziyafet cektirmisim ki sormayin. serefsiz yemekten sonra genclesti. ulan demek opsem hayvani prenses olacak ama opmedim cunku ne yazik ki disi degildi keh keh keh.
siz " demek disi olsan opecen" demeden ben soyliyim " ne var lan, begenmiyorsan izleme" aaaa kansizligin da bu kadari.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder