16 Aralık 2010 Perşembe

gub gub gubarak

Ulan gider ayak dayanamadim dur su fotomu da koyiyim dedim. makinam canon eos 40d bildigin 18-55 ef tirt lensle cektim bunu (allah belasini versin pahaliligin ve  vergilerin -daha sonra ayrintili olarak kufredecegim bir yazi daha yazarim heralde; yok yok kesin yazarim.-) bugun canon 100mm f2.8 lens almis basini gitmis mesela en basidinden, onun da allah bin bir turlu belasini versin diyorum. "adama bak lense bile kufrediyor." dediginizi  duyabiliyorum hanginizse ciksin efendi gibi bir sey yapmicam olm. etmeyeyim de ne yapayim 1000 TL eder misin lan sen bi kere etmezsin ki, vallahi etmez; hani kesinlikle alamadigimdan degil -"yalanci serefsiz" diyenleri de duyabiliyorum aslinda duyamiyorum lan tahmin ediyorum uhuhuhuhu. bana o kufru eden arkadasin en kisa zamanda yasli amca kufrune maruz kalmasi dilegiyle ensesine tokadi vuruyorum.- ayni lensi ebaydan yari fiyatina alirim "eee al ozaman" diyen arkadasim sikiyorsa (tamamen ingilizce klavyenin azizligi yoksa kufrettigimden degil) sen al da ben kullanayim. gumruge takilma korkusu var cunku 150 euroya kadar gumrukten vergisiz geciyor. aslinda gecme ihtimali de var ama tamamen sans meselesi memurun o gunku ruh haline bagli. bi bela da onlara okuyasim geldi ama gotum yemedi acikcasi. ohoooo saatte 6 olmus yatmak lazim simdi. son olarak mira cok guzel grup kizin sesi beni eritiyor mutlaka dinleyin dinlettirin. son son olarak every day i have the blues parcasini bulup dinleyin bilmiyorum benim sapikligimdan mi ama o sarkiyi soyleyen zenci amcayi agzindan yuzunden opesiniz gelecek boyle bir ses boyle bir muzik olamaz arkadas diyerekten kaciyorum efenim saygilar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder